Latest News
Tuesday, January 16, 2018

Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang

Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang | Salam hormat semua, hai lama rasanya tak berkongsi pasal tips kesihatan kat blog. Hari ni baru berkesempatan nak menulis, al-maklumlah sekolah dah buka busy sikit nak uruskan anak-anak ke sekolah. Kali ni saya nak ulas sikit tentang satu produk kesihatan yang saya rasa macam tak best kalau tak kongsi dengan korang semua.

Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang
Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang

Pertama sekali pernah tak korang alami masalah buang air kecil tak puas? atau orang kata tak lawas? permasalah ni tak datang selalu lah. Tapi mengikut pengalaman diri sendiri, aku mudah rasa kerap nak buang air kecil kalau cuaca sejuk macam sekarang ni. 

Satu lagi, kalau naik lift memang rasa nak terkencing keterlaluan tak tahan-tahan rasanya. Hahahaha... jangan gelak, memang aku rasa macam ni selalu. Kalau kat rumah memang kerap kali gi buang air. Paling lemah sekali, tengah tidur pun tersedar sebab terasa nak kencing.

Jus Glamorhealth

Beberapa hari lepas saya diperkenalkan dengan satu produk kesihatan iaitu Jus Glamorhealth. Pernah dengar tak? Ok, kalau korang nak tahu Jus minuman botani 400ml ni adalah keluaran syarikat Bumiputra dan mendapat pengiktirafan Halal Malaysia

Jus Glamohealth dapat membantu memecahkan Batu Karang di dalam badan kita. Dengan adunan tradisional ianya menjadikan Jus Glamohealth satu minuman yang mempunyai  pelbagai fungsi dan manfaat yang terdapat di dalam satu botol.


Kelebihan Jus Glamorhealth

Minuman ini tidak hanya khusus untuk membantu memecahkan batu karang sahaja, malah ianya dapat membantu permasalah pelbagai penyakit antaranya seperti berikut;
  • Membantu memecahkan batu karang yang terdapat di dalam hempedu, buah pinggang, saluran/pundi kencing.
  • Membantu untuk mencuci sistem perkumuhan.
  • Membantu mengatasi permasalahan kencing tak lawas / tak boleh control.
  • Membantu mengatasi penyakit Kencing Manis.
  • Membantu menghentikan cirit-birit.
  • Membantu mengawal tekanan darah tinggi.
  • Membantu mencegah pengerasan arteri apabila berlaku stress seperti tekanan darah tinggi.
  • Membantu melegakan penyakit pedih ulu hati.
  • Membantu pemulihan penyakit berkaitan hati dan hempedu.
Selain daripada membantu permasalahan yang saya nyatakan di atas, Jus Glamorhealth ini juga mampu mengurangkan sakit-sakit sendi seperti Sakit Lutut, Sakit pinggang, Lenguh-lenguh Badan dan lain-lain lagi. Jika korang amalkan jus ni berterusan korang akan dapat rasai perubahan pembuangan air kencing lebih lancar.

Dalam erti kata lain, Jus Glamorhealth ni memang patut diamalkan oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak seawal 11 tahun. Setakat hari ni Jus ni memang dah serasi dengan saya. Cara pengambilan jus ni pun cukup mudah, cuma tuangkan ke dalam bekas 30ml yang diberikan dan minum sebelum korang tidur. Di ingatkan, kalau dah minum tak perlu korang pergi minum air pulak (untuk kesan yang lebih) sebaliknya korang tidur je terus.

Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang
Jus Glamohealth 400ml

Isi Kandungan Jus Glamorhealth

Ada yang tanya di Instagram, sedap ke rasa dia? terus terang saya cakap pada saya ianya memang sedap, rasa seakan-akan air asam jawa (pada sayalah kan). Sebelum terlupa kalau korang nak tahu antara bahan semulajadi yang terdapat di dalam Jus Glamorhealth ni antaranya seperti ;
  • Buah Lemon.
  • Ubi Bit Merah.
  • Daun Dukung Anak.
  • Selasih.
  • Madu.
  • Kurma.
  • Buah Delima.
  • Daun Durian Belanda.
  • Daun Pegaga.

Soal Jawab Tentang Jus Glamorhealth

Antara soalan lazim yang selalu diajukan tentang produk Jus Glamorhealth ni korang boleh dapatkan keterangan seperti di bawah ;
    Bolehkah ibu mengandung / menyusu mengamalkam jus glamohealth?
    Kami tidak menggalakkan ibu mengandung mengamalkan jus glamohealth ini kerana khuatir berlakunya alahan kepada ibu. Manakala untuk ibu yang menyusu anak, boleh mengamalkan jus glamohealth.

    Adakah produk ini berdaftar dengan KKM?
    Jus glmaohelath ini disahkan oleh mesti (dibawah KKM) dan ditanggung halal. (makanan selamat dibawah tanggungan industri) dan 100% keluaran bumiputera.

    Apakah kesan selepas pengambilan jus glamohealth?
    Kesan selepas mengamalkan jus glamohealth ialah batu di dalam buah pinggang dan salur atau pundi kencing akan terhakis atau terlerai/hancur menjadi kecil-kecil seperti pasir dan keluar ketika membuang air kecil.

    Berapa lama kesan yang boleh dilihat selepas mengamalkan jus Glamohealth?
    Dalam seminggu ke 2 minggu.

    Berapa botol jus Glamohealth yang perlu diambil untuk memecahkan batu karang?
    Bergantung pada saiz batu karang.

    Selain daripada khasiat pemecah batu karang,apakah khasiat atau penyakit lain yang boleh mengamalkan jus Glamohealth?
    Jus batu karang ini juga boleh diamalkan untuk mereka yang mengalami masalah pencernaan, sembelit, sakit ulu hati, darah tinggi dan juga buah pinggang.

    Berapakah umur yang boleh mengambil jus glamohealth?
    Umur yang sesuai untuk mengambil glamohealth ini ialah seawal usia 11 tahun keatas.

    Satu botol tahan berapa lama?
    Satu botol tahan 13 hari minum.

    Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang
    Kebaikan khasiatnya di dalam satu botol - Jus Glamorhealth

    Harga pasaran buat masa sekarang ianya dijual secara online dengan harga RM120 (Sila rujuk link ini Harga & Info) atau lawat website diorang di http://www.glamohealth.com atau di media sosial seperti di bawah.

    Facebook : GLAMOHEALTH SDN BHD
    Instagram : Glamohealth Sdn Bhd
    Twitter : Glamohealth Sdn Bhd
    Telepon : 0122266953 | 0136918656 | 0136732012

    #JusGlamohealth #MinumanSehat #testimoni #Kesihatan #JusGlamohealthxMO


    INCOMING SEARCH TERM :

    Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang, jus glamohealth, Jus Botani, minuman kesihatan
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    2 comments:

    1. wahhhhhh, bagus jugak produk ni ye wak. banyak khasiat dan kelebihan dalam 1 botol.

      ReplyDelete
      Replies
      1. haah bagus.. ramai kawan2 kata bagus... rasa dia pon sedap... yg terpenting khasiat dia... kita hanya ikhtiar.. Allah yg menyembohkan....

        Delete

    Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

    Item Reviewed: Jus Glamohealth Bantu Masalah Batu Karang Rating: 5 Reviewed By: Zuwa Aripin