Latest News
Friday, January 18, 2019

Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung

Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung | Assalamualaikum dan salam hormat kepada semua pembaca Blogger2u. Hai berjumpa lagi kita kali ini. Apa yang aku nak cerita kali ni? takkan tak tau kan? dah baca tajuk kat atas tu dah kan?. So topik kita kali ni adalah pasal "Jamu". Jamu apa? Jamu Rahsia Bidan Kampung.

Zaman semakin maju, ada di kalangan muda mudi zaman sekarang dah tak kenal dah apa itu jamu. Sebut pasal jamu tentu terlintas di pikiran ia satu herba-herba tradisional orang-orang terdahulu yang mana cara penyediaannya juga secara tradisional kan?. sebut pasal minuman herba akar kayu terus aku teringat zaman kecik kecik dulu-dulu. 

Dulu balik je dari sekolah dahaya aku memang aku minum air rebusan akar kayu ni yang mak aku rebus kat dapur. Bila ko dah dahaya sangat itu je lah air yang ada. Zaman aku kecik dulu takde lagi peti ais yang dalamnya sentiasa ada air sejuk. Alamakkk !! "pahit pulak air teh O ni...mesti mak aku lupa teruk gula ni...." aku macam tiap-tiap hari aku buat lah... isi dalam cawan pastu isi gula 2 sudu.... Arhhhhhh.... sedap pon... hilang dahaga.... sejak dari tu baru aku tau yang aku minum tu bukan air teh O... tapi air rebusan akar kayu... hahahahah.... lawak plak bila ingat semula... tapi esok? aku ulang balik bukan sebab tak ingat tapi sebab sedap walaupun ada lah juga rasa pahit pahit...

Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung
Jamu Rahsia Bidan Kampung

Ok, kita lupakan pasal kisah aku tu... selari dengan arus kemodenan masakini. Kisah yang macam aku lalui tu cuma tinggal kenangan je... susah juga nak jumpa orang sekarang yang mengamalkan jamu secara tradisi... maksud aku cara penyediaan dia. dan dengan itulah satu inisiatif SYARIKAT EXTRAPRIMA SDN  BHD dengan mengeluarkan produk kesihatannya yang di beri nama Jamu Rahsia Bidan Kampung.

Jamu Rahsia Bidan Kampung - Jamu Rapat Sukma

Part pertama ni khas untuk wanita je, yang lelaki ko nak makan ko nak rapat apa? hahaha.... untuk pengetahuan korang Jamu Rapat Sukma ni dirumus khas dengan herba 100% semulajadi kacip Fatimah & Manjakanni bagi menyelesaikan masalah kewanitaan masa kini.

Jamu Rapat Sukma
Jamu Rapat Sukma

Korang jangan risau sebab Jamu Rahsia Bidan Kampung ni mendapat kelulusan KKM (MAL07061483T), Halal dan lulus LAB test. Untuk mengamalkan jamu zaman sekarang lebih mudah kerana ianya datang dengan bentuk kapsul. Cuma tinggal telan je. Mudah bukan? telan sebiji atau 2 biji sehari dah selesai. Tak perlu lagi korang nak buang masa macam orang zaman dulu-dulu lagi dah.

Menurut mereka;
Jamu Rahsia Bidan Kampung hanya yang terbaik kami hasilkan. Dengan kepakaran 5 bintang mampu memberikan keyakinan kepada wanita ketika menghadapi masalah di bahagian dalaman.
Produk yang dirumuskan dengan ramuan terbaik seperti (kacip Fatimah, Manjakani, Akar serapat, Belimbing Tanah dan juga mas  cotek) cukup untuk memastikan anda tampil menarik berdepan suami serta mempunyai dalaman yang elok dan kembali dara terutama bagi wanita selepas melahirkan anak.

Banyak kelebihan yang korang akan dapat kalau mengamalkan Jamu Rahsia Bidan kampung ni. Antara kelebihannya yang korang akan dapat ialah :
  • Mengecutkan peranakan dan urat yang kembang
  • Mengatasi period yang tidak teratur
  • Melegakan senggugut
  • Mengetatkan bahagian keintiman
  • Memberi tenaga dan meringankan badan
  • Merawat keputihan dan merawat lelehan pada faraj
  • Mengawal bau yang kurang menyenangkan pada bahagian bawah wanita
Cara Makan adalah seperti di bawah:

  • 1 BIJI selepas makan malam (MAKAN SETIAP MALAM)
  • Untuk kesan yang lebih cepat sis boleh makan 2 BIJI SELEPAS MAKAN
  • Waktu haid tak perlu ambil
  • Sekiranya ada mengambil ubat lain, jarakkan pengambilannya dan jamu ini seelok-eloknya diambilwaktu malam selepas makan malam atau sebelum tidor.
  • Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari.

Apakah ciri-ciri Jamu Rahsia Bidan Kampung ni?
  • Mudah dibawa 
  • Senang untuk digunakan 
  • Ada 5 bintang yang menunjukkan kepakaran kami adalah membantu para wanita menyelesaikan masalah kewanitaan.
  • kesan dapat dirasai dalam masa seminggu 
  • kami hanya menggunakan bahan terpilih untuk menghasilkan kualiti produk yang betul-betul  membantu para wanita.
  • Manfaat untuk keseluruhan kesihatan dalaman  wanita.
  • Berbentuk kapsul yang mudah untuk dibawa ke mana-mana.


Jamu Rahsia Bidan Kampung - Personal Wanita

Jamu Persona Wanita (MAL 10053710T) ni di fomulakan dengan 100% herba asli yang dirumus secara moden khusus untuk kecantikan payudara. Persona wanita herba tradisional tanpa bahan kimia ini dihasilkan daripada pilihan 5 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan payudara mereka bagi yang sudah berkahwin atau belum berkahwin.

Jamu Rahsia Bidan Kampung - Personal Wanita
Jamu Rahsia Bidan Kampung - Personal Wanita

Dengan kepakaran 5 bintang dari pakar menjadikan aset wanita ini lebih anjal dan mantap tanpa perlu berbelanja besar. Antara herba terpilih adalah seperti Barrington acutangula,Radic Hippocretea (Serapat), Pueraria Mirifica Rhizome (Ubi Lobata), Nigella semestinya sempurna bagi memastikan para wanita mendapatkan keanjalan payudara yang montok.

Apakah khasiat dan kelebihan Jika Anda Mengamalkan Jamu Persona Wanita ni?
  • Membesarkan lagi payudara
  • Mencerahkan puting payudara
  • Menjadikan payudara lebih padat
  • Mengurangkan kedutan pada payudara
  • Menjadikan payudara & punggung anda lebih seksi
  • Menegang & menstabilkan kedudukan payudara
  • Menganjalkan payuadara
  • Dapat kekalkan kecantikan payudara

Cara Makan adalah seperti di bawah:
  • Diambil 2 biji pagi (Selepas sarapan pagi)
  • Minum air putih seperti biasa.
  • Elakkan air limau / lemon dan kelapa sebab dia potong kesan jamu.
  • Elakkan kafein utk botol pertama pengambilan (boleh diambil tp kesan jamu akn lambat).
  • Period & Pregnant TIDAK PERLU AMBIL (untuk yg menyusu baby kena 3 bulan ke atas).
  • Seeloknya ambik bersama susu
Aku sebagai seorang lelaki takde lah aku cuba-cuba nak makan kapsul jamu Persona Wanita ni. Tapi aku dah ada Jamu ni aku bagi pada orang pompuan lah. Kesannya nanti aku update lah kat sini. Sebab masih peringkat permulaan.

Jamu Rahsia Bidan Kampung - B’Natural

Sape nak kurus? rasanya 85% orang nak kurus, sebihnya nak berisi (bukan gemuk). Kalau jawapan korang "ya" ini lah jawapan dia. Kapsul Jamu B’natural diformulasi oleh herba 100% asli yang dihasilkan daripada pilihan 6 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan badan dan mengurangkan berat badan secara sihat. Alaaa... wanita je ke? tapi aku lelaki.. takpe kita cuba je, tak salah kalau lelaki nak cuba kan? lelaki pom mak kurus juga.

Jamu Rahsia Bidan Kampung - B’Natural
Jamu Rahsia Bidan Kampung - B’Natural

B’Natural (MAL 11105006T) menampilkan kepakaran 5 bintang oleh pakar menjadikan bentuk badan anda menarik, kurus dan sihat secara natural. Tampil kurus dan sihat, dimana ia mengandungi bahan berkualiti terutamanya asam keping dan habbatussauda (baik untuk mengurangkan kadar lemak & kolestrol dalam badan).

Selama 3 hari aku dah cuba amalkan jamu B’Natural ni aku tak rasa perubahan sangat. Sebab baru lagi makan. Cuma aku rasa badan macam ringan sikit bila bangun pagi. Biasa kalau nak bangun pagi rasa berat dan sengal-sengal lengan dan kaki. Selebihnya aku belum dapat rasa lagi.

Apakah kelebihan Kapsul B’NATURAL ni?:
  • Memberikan tenaga kepada badan
  • Mengurangkan selera makan
  • Menahan nafsu lapar
  • Baik untuk mencantikkan kulit
  • Baik untuk mengurangkan lemak dalam badan
  • Baik untuk membuang toksin dalam badan

Cara Makan adalah seperti di bawah:
  • Ambil 1 biji atau 2 biji sebelum sarpan pagi.
  • Sekiranya pagi ada ambik supplement lain boleh ambik b natural malam
  • Elakkan maknan yg berminyak
  • Banyakkan minum air kosong
  • Lebihkan air daripada makanan
Antara bahan-bahan yang terdapat dalam B'Natural ni adalah 100% asli seperti Garnicia Cambodia  (asam gelugur), Rhizome Zingiber Officiale (Halia), Folium Apium Graveolens (Abstract celery), Semen Azadirachta Indica ( Neem tree), Hydrocortisone Asiatica (Pegaga), Semen Nigella Sativa (Habbatussauda) dan Folium Cinnamomun Iners (Teja wangi). Kalau rasa nak kurus  tu boleh lah cuba jamu ni. Tapi ingat untuk kesan yang terbaik korang kena telan sebelum sarapan pagi untuk kesan yang maksima.

Berapa harga dia kalau nak beli? murah je. Senarai harga korang boleh rujuk kat bawah ni.
1 BOTOL = RM 70
2 BOTOL = RM 140
3 BOTOL = RM 210
6 BOTOL = RM 420

Tapi sempena promosi korang boleh dapatkan dengan harga seperti di bawah ni : 
HARGA OFFER (Jamu yang sama)
1 BOTOL = RM 60 + FREE POSTAGE
2 BOTOL = RM 100 + FREE POSTAGE
3 BOTOL = RM 120 (JIMAT RM90)  + FREE POSTAGE + FREEGIFT 
6 BOTOL = RM 200 (JIMAT  RM220) + FREE POSTAGE + FREEGIFT

Kalau korang ada sebarang pertanyaan atau ingin membuat tempahan produk jamu boleh hubungi  mereka seperti dibawah:
Facebook  : Jamu Rahsia Bidan Kampung 
Whatsapp : JAMU RBK  :  013-5300655
PERSONA WANITA  :  013- 9650546
KAPSUL B’NATURAL  :  019-2457869



INCOMING SEARCH TERM :

Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung, jamu rahsia bidan kampung, jamu kampung, jamu kurus, jamu rapat, persona wanita, b'natural, jamu rapat sukma
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comments:

Post a Comment

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung Rating: 5 Reviewed By: Zuwa Aripin