Latest News
Wednesday, September 04, 2019

[Tutorial] Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut

Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut | Assalamualaikum dan salam hormat semua.. hai kaki pancing.. jumpa lagi pada tutorial mancing kali ini. Kali ini aku nak kongsikan beberapa ikatan atau aku lebih suka panggil perambut mancing.

Setip kali kalau aku pergi mancing terutamanya kalau "membottom" memang aku akan guna teknik ikatan pancing cara ni. Terdapat banyak cara ikatan pancing ni. Apa yang aku nak kongsikan dengan korang kali ini adalah ikatan pancing anti kusut.

Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut
Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut

Selalunya kalau mancing teknik bottom ni, nak2 lagi kalau perambut mancing lebih dari dua mata di tambahkan pula dengan batu ladung kebiasaannya perambut kita akan berbelit-belit kan? ada cara ikatan pancing yang dapat mengatasi permasalahan ni.

Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut
Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut

Video yang aku kongsikan ini aku ambil dari youtube channel aku sendiri iaitu di PotiaGraphy. Ok tonton video di bawah untuk tutorial yang aku maksudkan.




Ok, kalau dah tonton video ni jangan lupa untuk Subscribe channel PotiaGraphy ye. Sokongan korang amat dialu-alukan. Banyak lagi tutorial-tutorial mancing yang korang boleh berlajar dia channel aku tu. Oklah...sampai jumpa lagi.


INCOMING SEARCH TERM :

[Tutorial] Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut, potiagraphy, ikatan pancing, mancing, perambut mancing, perambut pantai
Next
This is the most recent post.
Older Post
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

2 comments:

  1. Allahu. Kami yg bukan kaki pancing ni poning kepala tengok. Hanya kaki pancing yg tau 😁

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: [Tutorial] Beberapa Cara Buat Ikatan Pancing Anti Kusut Rating: 5 Reviewed By: Blogger2u